Розгляд звернень громадян
01.04.2015 року голова районної державної адміністрації Валерій Дунайчук провів нараду з розгляду звернення фермера Володимира Сільчука із села Яловацьк щодо незаконного видобутку піску на землях фермерського господарства.
Робочі візити голови райдержадміністрації Валерія Дунайчука до населених пунктів району
31.03.2015 року голова районної державної адміністрації Валерій Дунайчук здійснив робочі візити у села Житнівка і Нові Червища.
Розрахувати субсидію просто
Оскільки з 1-го квітня 2015-го року в Україні зростуть тарифи на газ, світло, теплопостачання та гарячу воду, Кабінет Міністрів України затвердив новий порядок спрощеного оформлення субсидій для населення.
Сортуй сміття – врятуй життя!
Саме під таким лозунгом стартує в Україні з 25-го квітня 2015-гор року ювілейна п’ята акція з прибирання “Зробимо Україну чистою! 2015″, яка є частиною молодіжного руху «Let’s do it, Ukraine!».
Голова райдержадміністрації Валерій Дунайчук взяв участь у роботі сесії Верхівської сільської ради
Відеоселекторна нарада у голови облдержадміністрації Володимира Гунчика
30.03.2015 року голова районної державної адміністрації Валерій Дунайчук, голова районної ради Віктор Сус, працівники апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації взяли участь в оперативній нараді у голови облдержадміністрації Володимира Гунчика, яка відбулася у відеоселекторному режимі.
Апаратна нарада
30.03.2015 року голова районної державної адміністрації Валерій Дунайчук провів апаратну нараду з начальниками відділів і управлінь райдержадміністрації, керівниками територіальних підрозділів органів виконавчої влади та окремих установ і організацій району.
Засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС
27.03.2015 року при голові районної державної адміністрації Валерію Дунайчуку відбулося засідання районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, в якому взяли участь міський і сільські голови, керівники відповідних територіальних підрозділів органів виконавчої влади, окремих установ та організацій району.